diumenge, 30 de setembre del 2012

Cobrellit Patchwork Kuba/Boro


Cobrellit Patchwork

29 de setembre de 2012


Avui he acabat el cobrellit que havia de tenir fet a l'estiu. Vaig sempre una mica endarrerida però ho acabo tot!
M’agrada com ha quedat. Els colors van be amb tot i són bonics.
I té nom i història. És el cobrellit Kuba/Boro. Representa la fusió de dues cultures, la Kuba i la Boro. Disseny Kuba i colors Bora.
La cultura Kuba, de la República Democràtica del Congo. Les dones de Kuba en els segles XVIII i XIX aconseguien dissenyar i fabricar aquestes magnífiques obres d'art. I ho feien amb escorça de ficus i ràfies de fulles de palmera.
La cultura Bora ens ve del Japó. Els pagesos pobres del nord del Japó treballaven els cànems i els cotons i els apedaçaven i els tenyien amb tints naturals d’anyil i altres per fer els seus quimonos.
Ja la tinc posada al llit i avui l'estrenarem. Em fa molta il·lusió!
 
 

4 comentaris:

Montse ha dit...

Increible!! Quina feinada que has tingut!! I quin plaer quan s'acaba oi? Moltes felicitats, t'ha quedat molt i molt bonic!

Maurici ha dit...

Molt maco, ja ens l'ensenyaràs en viu !

Fefa ha dit...

Ets una artista, Maripepa! M'ha agradat molt.

MJ ha dit...

Què bonic! Cobrellit i blog!