dilluns, 27 de gener del 2014

Envejecer bien


Envejecer bien
del Dr. Miquel Vilardell


Plataforma Actual


Gener de 2014


Vaig sentir parlar el Dr. Vilardell a 8 al dia presentant el seu llibre. I tot i que no acostumo a llegir llibres del tipus auto-ajuda em va semblar que el que deia era força interessant. Sobretot un parell de idees noves en els quals no hi havia mai pensat. I vaig comprar el llibre.  
Sense desmerèixer gens el que escriu jo prefereixo una xerrada d'aquest doctor que el petit llibre que he tingut de company de tauleta de nit durant algunes  nits. Tot el que hi diu està ben explicat però són coses ja sabudes; i les idees noves que va insinuar en l'entrevista amb en Cuní no estan gens desenvolupades. Això no treu que molta gent s'hi pugui sentit reflectida i l'ajudi. Potser jo hi buscava una altra cosa. 
No està malament que et recordin coses que ja saps perquè sovint les oblidem. Malgrat tot no crec que torni a caure en el parany d'un altre llibre que em vulgui "ajudar".