diumenge, 5 d’abril del 2015

Monasterio


Monasterio
de Eduardo Halfon

Libros del Asteroide

Abril de 2015


Me'l vaig comprar amb ganes. Amb il·lusió. Vaig pensar que seria molt bo. La idea del guió m'agradava. Però en el fons ha estat molt diferent.
La història és de dos germans que viuen a Guatemala i i tornen al seu país, a Jerusalem, pel casament d'una germana que es casa amb un jueu ortodox de Brooklyn. Però només arribar ja veus que el casament de la germana no té importància dins el llibre, tot i que en podria tenir i molta. El que compta són els records que li porten a un dels germans el fet de trobar-se de nou amb una sensual israelita que havia conegut feia anys a Antigua, a Guatemala. I llavors brollen tot de sentiments i records de la seva infantesa, barrejats amb l'encontre de la noia.
La veritat no m'ha acabat d'agradar. No m'ha dit res. I penso que sí que podia dir molt, i ser un molt bon llibre. Potser a mi no em va el seu estil, la seva manera d'escriure...